Lupposluppo's 6r GTI

Goedenmorgen, ik ben luppo . en heb een andere polo gekocht.

hier onder de foto's
DSG


-plannen binnen nu en een aantal weken
-kwschroefset variant 3
-Bbs Le mans 18 Inch 215/35/18
-rns 510
-pioneer subwoofer
-Dsi- Stinger Ritregistratie (A)


volkswagenpolohatchback-1.jpg

volkswagenpolohatchback-2.jpg

volkswagenpolohatchback-3.jpg

volkswagenpolohatchback-4.jpg

By lupposluppo at 2011-01-13




//Luppo Sluppo
 
ja idd dat was ook mijn eerst keuze de bm maar toch weer voor de gti gegaan.

ja veel plannen morgen vroeg gaat ie weg - komen de rns 510 erin + dvd systeem subwoofer-dsi en een dvd vrijschakkeling dvd kijken onder het rijden (A)
foto's zal ik zo snel mogelijk posten
 
ik gebruik de dsi alleen voor de ritregistratie ik weet dat er in het buitenland eventueel de mogelijkheid is voor flits palen informatie. maar is hier in nederland niet nodig want hij gaat op elk kruispunt piepen (a)
 
De garage deur opener functie is ook niet onaardig. Hoef je ook niet in de regen buiten te staan de deur open te doen. Wel aan denken om hem voor en achter te doen, ander kun je nooit eens andersom naar binnen..
 
polo gister avond weer opgehaalt bij gjmensen tuning bekabeling klaar gemaakt voor de sub op de rns 510 -
dsi-stinger rit registratie ingebouwd - plus automatich hekopener.

auto gaat begin deze week weer heen voor afmonteren en instellen van het helesysteem +inbouw 510
 
is het niet verstandig om een RNS Navi lock erop te gooien? neem aan dat de RNS510 toch wel een erg hot item is...zou zonde zijn als je raampje ingetikt word als je ergens in amsterdam of welk grote stad dan ook geparkeerd staat.

is de RNS510 gewoon één op één over te zetten als je al een RNS310 hebt trouwens? aansluitingen etc past gewoon?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!