Voorstellen Lukadj - Polo 6R BlueGT

Update:

nieuwe koplampen! :blush: stuk beter licht dan de standaard H7 set. nu nog op 1 of ander manier DRL led voor elkaar krijgen.

2e296146-e544-4c3f-ae03-729b996c8bad.JPG177d3967-ac0c-4239-959c-6af9f8cd6731.JPG

er is wel een vervelende storing ontstaan bij mijn climate control. als ik de auto s'ochtends start, gaat mijn radio niet automatisch aan (alleen handmatig) en blijft mijn climate control constant aan en uit (beeldscherm) de knoppen op het stuur werken ook niet. na een paar minuten springt de waaier aan en dan is er niks aan de hand. uitlezen van de auto geeft alleen storingen aan op de RCD330. heb ook het idee dat het sindsdien naar voren is gekomen.

filmpje bij het praatje:

iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 188PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!