Voorstellen Lukadj - Polo 6R BlueGT

Hallo allemaal,

ik ben Luka, ben 19 jaar(7 sept, 20), ben inkoper van beroep en na 2x een golf 5 GTI te hebben gehad (1x getuned en 1x origineel) toch maar op zoek naar iets kleiner/zuiniger het moest redelijk compact autootje worden die nog van zijn plek zou gaan, benzine en goed betrouwbaar. al snel kwam ik op een 1.2 tsi R-line echter na wat verder gezocht te hebben kwam ik een 1.4 Blue GT op marktplaats tegen. in eerste instantie kon ik alleen maar exemplaren van rond de 12k+ vinden en dus maar gewacht op een (voor mij) betaalbare. na een aantal auto's bezocht te hebben vond ik toch een witte het mooist. toen kwam het punt dat het een handbak moest zijn (i.v.m. tunen en problemen) maar verder (z.g.a) alle opties wel had.

afgelopen zaterdag teruggekomen van vakantie om 12:00 en om 12:05 is mijn nieuwe 'side' chick gebracht :)

30089

helaas was er bij het poetsen wel wat plekjes naar boven gekomen en kwam er wat steenslag aan het licht. ook had de chauffeur bij het opladen de velg rechtsachter geraakt...

dit word nog bijgewerkt maar moet ik nu dus wel nog even zo blijven rijden. Gelukkig blijft het een mooie auto hahaha.

ik heb er nog niet heel veel mee gereden maar heb toch wat snel geschoten fotootjes.

30090300913009230093

dingen die ik nog wil doen:
-VCDS mods (hulp is zeker welkom haha)
-Kentekenverlichting led maken
-mistlampen voor led/wit maken (graag tips)
-U-led koplampen (op termijn)
-chiptuning
-Apple carplay
-remklauwen blauw maken (spuiten of verven?)
-Achteruitrijcamera? (miss i.c.m. apple carplay)

misschien nog andere dingen als ik die later tegenkom of natuurlijk als ik tips krijg :)

ik vind het erg leuk om dingen zelf te doen (na mij goed te hebben ingelezen op forums e.d.) en ben zeker niet vies van een zwart handje.

Bestuh,

Luka
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 188PK 
Hey Luka! Toffe bak heb je daar zeg. Mooie kleurstelling ook..

@dov kan jou helpen met de Carplay mocht je wat nodig hebben.

Als je je remklauwen gaat spuiten, kun je ze ook erop laten zitten. Zorg dat je alle rubbertjes (vooral de piston in de sleuf aan de zijkant) goed afplakt en natuurlijk de rest ook, lekker zoveel mogelijk. Zo heb ik het gedaan met hittebestendige rode verf en blanke lak. Prima resultaat!

Verder, nogmaals prachtbak!!! Veel plezier ervan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!