Luchtroosters en voetsteun gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag wat paar dingen veranderen, gelijk een voetsteun (zelfde als men ALU pedalen) en mijn luchtroosters van linkse kant en rechtse kant de rand er van en mijn lichtschakelaar moet in titaan zilver zijn. Dus eigenlijk wat in glanzende zwart is, moet in het zelfde kleur als mijn middenstrook waar het navigatiesysteem bevindt.

Waar zou ik dit allemaal vinden?

(Want ik heb er echt weinig ervaring mee!) Volkswagen-Polo_R_WRC-2013-1600-1f.jpg
 
ik zou graag wat paar dingen veranderen, gelijk een voetsteun (zelfde als men ALU pedalen) en mijn luchtroosters van linkse kant en rechtse kant de rand er van en mijn lichtschakelaar moet in titaan zilver zijn. Dus eigenlijk wat in glanzende zwart is, moet in het zelfde kleur als mijn middenstrook waar het navigatiesysteem bevindt.

Waar zou ik dit allemaal vinden?
Is dit wat ?

Cockpit Dekor für VW Polo V 5 6R (RCD310, RCD210, RNS315) Verkleidung, Blenden, | eBay
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat nu glanzend zwart is wordt niet door vw geleverd in silver. Persoonlijk zou ik alles glans zwart nemen. GTI/blue gt/R-line.
Volkswagen_Polo_BlueGT_501.jpg

Voor de voetsteun zou je kunnen kiezen voor de steun van een audi a1. art nummer 8X0064205A
Audi-A1-8X0.064.205...A..jpg
 
Ja, maar aan de linkse en rechtse luchtroosters..
Zit er toch bij ?

6110.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat ge die niet in zilver kunt kopen origineel vw. Denk dat het (zelf/laten) spuiten/wrappen wordt. Voetsteun is ook niet plug en play, polo is daar niet voor voorzien. Meestal wordt die in een polo bevestigd door op de achterkant velcro te plakken dat zo op zijn plaats blijft.

Edit: voetsteun: Edelstahl Tuning Fußstütze (Golf 4, Bora..)

past de deze in vw polo of welke afmeting is dit? want ik vind dat nergens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!