Luchtfilterkap open krijgen

2 grote slangen en een kleintje midden achter, en het zit erop geklikt, best wel zwaar...

de 2 grote klemmen naar achterschuiven met een tang en dan de hele slang lossen is het handigst de kleine hoeft er niet per se af en dan zit het filter geklikt op 2 kogelklikkers

Lukt het?
 
Laatst bewerkt:
Dat is raar, ook stroom op de ecu gezet?

Klinkt alsof een stekker niet goed aan zat/zit of de unit geen stroom van de accu kreeg...verder weet ik er helaas ook niet heel veel van (zit al jaren op kantoor maar was in een ver verleden vliegtuigonderhouds monteur)

Ik hoop dat het verder lukt?
 
Laatst bewerkt:
Ja alles had volgens mij wel stroom, heb net alles er weer uitgesloopt en hij loopt weer als een zonnetje (motorstoring blijft natuurlijk, dus moet sowieso ff uit laten zetten bij de dealer). Morgen nog eens proberen en anders even met JD bellen of zij m wellicht beter af kunnen stellen op mijn motor oid? Jij had ook gewoon een 1.2 tsi bluemotion met start/stop systeem toch?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!