Lucht filter

Ik wou eerst een Cold air intake maar ik ben erachter gekomen dat ze niet gemaakt worden voor de Polo 9n. Later ook gezocht naar een openluchtfilter maar die zuigen de warme lucht van de motor. Enigste optie voor mij is dus een inlegfilter. Ik heb gelezen dat de filters van Pipercross van schuim worden gemaakt. Filteren deze beter dan de Green filters?
 
ik wil geen spelbreker zijn, maar pipercross werkt ook met olie ;)
het enige verschil is dat pipercross filters van schuim zijn en k&n en green vanuit een katoen basis werken ;)

Verder ben ik wel benieuwd, ben er ook nog niet uit of ik nou een (duurdere) pipercross neem of een k&nStick Out Tongue
(btw als je een link wilt naar een bedrijf dat de cupra d trumpet en luchtslang "relatief" goedkoop verkoopt, just let me know ;))
 
VW  6R  1.2TDI 
ik wil geen spelbreker zijn, maar pipercross werkt ook met olie ;)
het enige verschil is dat pipercross filters van schuim zijn en k&n en green vanuit een katoen basis werken ;)

Verder ben ik wel benieuwd, ben er ook nog niet uit of ik nou een (duurdere) pipercross neem of een k&nStick Out Tongue
(btw als je een link wilt naar een bedrijf dat de cupra d trumpet en luchtslang "relatief" goedkoop verkoopt, just let me know ;))

Als Pipercross ook met olie werkt, heeft de lmm pech gehad Stick Out Tongue. Cupra d trumpet en luchtslang ben je net te laat mee Stick Out Tongue. Vandaag besteld bij de dealer en morgen kan ik het ophalen.
 
Lmm is wel een nieuwe in te drukken;)
Dacht dat ze ook niet zo heel duur waren (dacht ik tenminste op so gelezen te hebben), dus dan kan die nog wel een keer kapot gaan :mrgreen:

Maar dat is idd jammer dan, maar bij de dealer zal je zo'n 20/30e duurder uitzijn, dus het verschil is gelukkig niet zo groot;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb een K&N en daar zat geen olie aan toen ik hem kocht.
Ding is gewoon droog.
Bevalt mij prima verder.

En ik heb ook een cupra luchtslang gemonteerd.
Ik hoor hem nu wel wat meer afblazen maar het geluid blijft gelukkig beperkt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!