2GPoloDriver
Premium lid
Staat mooi op de wielen!
Volkswagen
Polo AW Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie bak man!
Nou mn polo is getuned bij Vag techniek Neunen , en mn polo is van 95pk naar 145PK gegaan. Verschil is echt wel lekker hoor ! En nee geen race monster maar hij trekt als een beest !Nu nog een soundpipe en dan issie wat mij betreft motorisch klaar !Erg benieuwd naar de resultaten!
Bedankt voor je reactie, ik heb het standaard luchtfilter vervangen voor een k&n filter, ik twijfel nog of ik er een lampenkap in ga zetten.Hoi, mooie polo en leuke updates ga je doen/heb je gedaan.
Ik las dat je soundpipe gaat plaatsen ook nog een andere einddemper?
Ga je ook iets doen met de luchtfilter?
Fijne zondag!
De auto is een stuk sneller geworden als dat je vraag is.. een soundpipe vervangt de midden demper.Mooie auto. Dus stage 2 geeft 145 pk, wat is er veranderd behalve de tune? En wat is een soundpipe?
Ow zo, ja ik heb ook een downpipe erop zitten dus ja. Stage 2Nee dat vraag ik niet, je schreef het wordt een stage 2 tune bij VAGTechniek. Stage 2 is een verzonnen term van chiptuners maar betekent meestal dat er naast software ook hardware aangepast is. 145 pk lijkt namelijk geen stage 2. Op hun website schrijven ze:
Deze manier van tuning is gelijk aan stage1+ tuning alleen wordt toegepast bij auto’s met veel mechanische upgrade onderdelen zoals andere turbo en injectoren. Deze tuning duurt langer en kan meestal niet op gewacht worden. Overleg altijd met ons welke aanpassingen er gedaan worden en hoe de auto aangeleverd wordt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.