logos van achterklep verwijderen

yvonne1980,
ik heb afgelopen week ook de bluemotion logo's er af gehaald. Gewoon met de fohn en een oud bankpasje. De logo op de achterklep had ik er in een paar seconden vanaf. Doordat de lijm warm wordt laat het heel gemakkelijk los. De logo op de grill had ik er wel zo van af alleen bleef die lijmstrip op de grill zitten. Die heb ik met de fohn goed heet gemaakt en het dikste eraf kunnen peuteren/rollen in combinatie met autowas/autocleaner. Al met al zo'n tien minuten bezig geweest voordat ik het er helemaal af had gekregen. Maar het resultaat is super geworden.
 
Ik had al vaker "visdraad" gelezen! Heb ik niet en vergeet ik ook steeds te vragen aan een van mijn vrienden. Maar... zoals Graafie al schrijft: met oud bankpasje gaat ook. Ik snap ook waarom oud. Met een goeie fohn smelt ie best snel haha..

Ik was ook welgeteld 20sec bezig met de letters POLO! De lijmrestjes met nagellak remover van mijn vriendin eraf gehaald, werkt goed!

ps, de Bluemotion logo's laat ik zitten. Immers is het een BM en dat mag (buiten alle extra herkenbare BM spoilers) best gezien worden ;) En het staat goed bij mijn RB_Style VW emblemen :cool: (check pics.... viewtopic.php?f=41&t=960&start=10 )
 
Ik zie wel leuke oplossingen,

Zelf heb ik voor het IN en EXterieur dit setje teflon gereedschap
genoemd trim removal tools van laser tools;



Uploaded with ImageShack.us

werkt perfect en laat geen krassen achter.

Ik kan voor geïnteresseerden wel het adresje geven waar ik het vandaan heb, setje kost je onder de 20 euro en is perfect voor dashboarddelen (gebruik het voor audioinstallaties)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!