locatie zekering raambediening 6R

Nou...als je het mij vraagt is overal op bezuinigd, wat een spaans bouwpakket dat ding, 18 jaar een in duitsland gebouwde Bora gereden, behalve onderhoud weinig maleur, ik heb deze een half jaar en ben alleen maar aan het repareren en storingen zoeken, wat een domper. Dealer moet je een maand wachten eer ze tijd hebben bij een probleem:(

Zou wel eens de laatste VW kunnen worden........
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
geld voor veel jaren 90 auto's, EN die long-life beurten moeten ze afschaffen, de interval is veel te lang, de olie komt er in en in zwart uit, vind je het gek dat alles gaat tikken en wringen.

In mn Bora ging in het begin 10w 40 in, ineens gingen ze er 0w 30 in gooien, het verbruik steeg enorm, snel weer terug naar 5w 40 dat ging al een stuk beter, veel plezier gehad van die wagen, beter kunnen houden.

maar weer inruilen denk ik nu, ik blijf zo niet bezig. Japans zoeken, ziet er niet uit maar weinig gedoe....
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!