Link naar HOW TO: Verlichting Dashboardkastje (Polo 6R)

Ik heb het weleens op het forum voorbij zien komen, nl; het gemis van verlichting in het dashboardkastje.

Hier wellicht een uitkomst voor velen, bestaande uit originele onderdelen.

[URL="http://www.motor-talk.de/blogs/dj-schlumpf/handschuhfachbeleuchtung-nachruesten-polo-6r-t2774595.html"][URL="http://www.motor-talk.de/blogs/dj-schlumpf/handschuhfachbeleuchtung-nachruesten-polo-6r-t2774595.html"]Handschuhfachbeleuchtung nachrüsten POLO 6R[/URL][/URL]

Het resultaat:
203434246w250-1.jpg


Misschien dat iemand zich geroepen voelt er een officiele vertaalde how to van te maken.

Succes!​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom ga jij helemaal naar Veugen voor een voorruit???? Ik ben er eind vorig jaar geweest voor mn eigen 6R Big Grin

[offtopic]
Ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord over Veugen Autoglas,
En omdat ik persé een originele ruit van Saint Gobain met VW logo wil welke geschikt is voor de regensensor/auto dimbare spiegel
(Deze laat ik achteraf plaatsen door vagtechniek gelijk met auto verlichting en CH/LH van kufatec)

Met Carglass/Autotaalglas heb ik slechte ervaringen, met name het centreren van de ruit en het feit dat je al na 1 a 2 uur weg mag rijden. Dus als Veugen echt zo goed is als men zegt dan is het mij wel 500km op een dag waard!
 
Aah kijk! Leer ik weer iets bij! Maar dan heb ik toch nog de vraag, sommige foto's die ik heb gebruikt komen rechtstreeks van de duitse handleiding. Mag dit zomaar gepost worden hier op de site? Of kan ik beter in het weekend nog wat extra foto's maken?

Je kunt beter even zelf foto's maken ;) hebben wij (en jij) minder kans op mogelijk gezeur.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!