Lijkt wel een velgenboer hier

Vorige week mijn setje 17" Mak Iguan opgehaald en bij de verzameling in de garage gezet.
Het lijkt hier wel een banden en wielen centrum langzamerhand.

Liggen nu 2 sets 19" en 2 sets 17" te wachten op het voorjaar.

P1030550.jpg

P1030547.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Nou over die bandenrekken heb ik dan weer mijn twijfels. Als je je banden droog weglegd kan het volgens mij geen kwaad, sterker nog op de sites van gerennomeerde leveranciers staan zelfs voorbeeld(afbeeldingen) dat ze zo op de juiste manier liggen bij Martijn. Liever zo dan een Liddl of Aldi-net nie rekkie voor 40,- die het een keer begeeft en je je bekraste velgen van de grond mag krassen :roll:

Maar blijft dat het inderdaad wel een webshop lijkt bij je! ;)

Maar liever een hobby dan een verveling toch!?
 
Inderdaad. Zo'n rekje is niets voor mij en zie absoluut de meerwaarde niet.
Wielen liggen mooi gepoets helemaal kurkdroog opgestapeld.
Doe dat zo al ruim 10 jaar en heb daar nooit enig probleem mee gehad.
Voor de ruimte hoef ik het al helemaal niet te doen, ik kan hier wel 100 sets kwijt op deze manier.

Uiteraard liggen er wel netjes dekens overheen normaal gesproken.

Konden ze er maar weer op.
A6 avant met de 19" replica Audi velgen
M3 met de 19" originele CSL's
en de Polo op 17" Mak Iguans

Dan nog de set 17" van de swift van mijn zus.

Ben altijd wel even bezig met wisselen in het voor- en najaar haha !!

Maargoed, met een echte degelijke garagekrik, een wielsleutel(kruis), een slagboormachine en een HZ momentsleutel is het ook altijd zo weer gebeurd.

Heb liever de wintersets in de garage liggen
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Briano 4 zei:
3000 :shock: zeker Rotiforms

Beter :mrgreen: om mijn auto een beetje in thema te houden zouden het originele ABT DR's worden,
2000 zonder banden.. maar voor mij is er niks mooiers!

[resize=600:35ek107g]http://www.felgenchecker.de/ebay/images/506-2.jpg[/resize:35ek107g]
 
Originele BMW M3 CSL breedset :mrgreen:

De enigste echte velg voor een M3, en lekker breed.

Voor: 235/35/19
Achter: 265/30/19

En dan nog een setje spoorverbreders 10mm extra ertussen om hem nog breder te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!