Radiofreak
Lid
Dag mensen,
Er zijn al meerdere topics gewijd aan de (auto)lichtschakelaar op de Polo 6R, maar mijn huidige scenario ben ik nog niet tegengekomen, vandaar deze vraag.
Dank!
Er zijn al meerdere topics gewijd aan de (auto)lichtschakelaar op de Polo 6R, maar mijn huidige scenario ben ik nog niet tegengekomen, vandaar deze vraag.
- Het dimlicht staat bij mij altijd aan wanneer de lichtschakelaar op de 0-stand staat. Op deze stand zou ik graag mijn dimlicht niet aan hebben staan. Een oplossing die ik veel lees is het ombuigen of doorknippen van de TFL-pin (of de B-pin). Als ik mijn connector en kabelboom bekijk is de TFL-pin helemaal niet verbonden (de B-pin evenmin). Zelfs als ik de lichtschakelaar helemaal verwijder en de auto start blijft het dimlicht branden. Hoe zou dit verholpen kunnen worden?
- Ik kon het niet laten om ook een auto-lichtschakelaar te halen op Ali. Na deze geinstalleerd te hebben blijft het bovenstaande probleem bestaan, maar daarbij zet de ch/lh functie alleen de stadslichten aan, niet de dimlichten. Is dit op een of andere manier aan te passen? Of moet ik dan een andere switch kopen?
Het gaat om deze, met grote connector: https://nl.aliexpress.com/item/1005007215989171.html
Dank!
Volkswagen
Polo