Licht automatisch uit na verwijderen contactsleutel

Goedenavond allen,

Evan een vraagje, is het mogelijk om het licht(wanneer het aan is natuurlijk) uit te schakelen na het uitnemen van de contactsleutel hopelijk heeft hier iemand ervaring mee. Mogelijk met vagcom.
het betreft een Polo gti van juni 2012.
alvast bedankt voor jullie hulp.

Gerard.
 
Welk licht bedoel je?
Binnenverlichting? Dat kan namelijk wel ingesteld worden via vagcom, licht gaat dan pas aan bij ontgrendelen auto of openen van een deur;)
Heb ik zelf ook ingesteld op mijn auto:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ervan uitgaande dat je vraag inderdaad de buitenverlichting betreft: voor zover ik weet is daar geen instelling voor met VAGCOM/VCDS. Het enige dat je daaraan kunt doen volgens mij is de verlichting upgraden met een automatische lichtschakelaar. Maar dat is alleen mogelijk als je af-fabriek Xenon hebt (of deze achteraf hebt geïnstalleerd), regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.

Welkom trouwens! Het zou leuk zijn als je jezelf en je auto ook even voorstelt ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!