Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice!
heb je die foto's zelf geschoten of toegezonden gekregen van Huiskes?
Ik heb namelijk niks ontvangen qua foto's en er wel om gevraagd![]()
Reflex Silver staat echt heel goed op een AW, als ik van te voren had geweten dat er nog 4 á 5 anderen een Polo in Reef Blue zouden kopen in de kleine stad waar ik woon, dan was ik voor Reflex Silver gegaan.
Reflex Silver staat echt heel goed op een AW, als ik van te voren had geweten dat er nog 4 á 5 anderen een Polo in Reef Blue zouden kopen in de kleine stad waar ik woon, dan was ik voor Reflex Silver gegaan.
Jaa, Energetic Orange zou mijn eerste keus geweest zijn. Maar daar stond er al een van in de straat en die kleur kwam ik onderweg ook vaak tegen. Ik dacht vervolgens een beetje uniek te zijn met Reef Blue, niet dus.Of je deed net als ik voor Energetic Orange kiezen. Een van de minst verkochtte kleuren, op rood na.
Dat dacht ik met Limestone Grey. Niet gezien bij ons in het dorp, tot ik hem kreeg. Staan er nog zo’n 8..
er zijn maar een paar kleuren op de polo, haha en daarmee dan denken uniek te zijn. nee dat word hem nietIk dacht vervolgens een beetje uniek te zijn met Reef Blue, niet dus.
er zijn maar een paar kleuren op de polo, haha en daarmee dan denken uniek te zijn. nee dat word hem niet
en er komen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer aan
aha ja ik rij 200km per dag, en kom er weet ik het hoeveel tegen haha echt veel. enige unieke wat ik dan heb is dat het een GTI is daarvan zie ik er is 1 a 2 in de week als ik geluk hebIk voel me toch vrij uniek met mijn kleur en combinatie van opties met deze kleur. Het laatste halfjaar, ben ik er, in Nederland dan, denk ik nog maar zo'n stuk of 3 tegen gekomen in uberhaupt Energetic Orange. In tegenstelling tot tientallen overige AW's. Laatst voegde er een bijna exact dezelfde Energetic Orange tegelijk met mij in, zelfde velgen, getinte ruiten etc. Enige unieke aan de mijne waren qua exterieur de led achterlichten.
aha ja ik rij 200km per dag, en kom er weet ik het hoeveel tegen haha echt veel. enige unieke wat ik dan heb is dat het een GTI is daarvan zie ik er is 1 a 2 in de week als ik geluk heb
vind je het gek..... man wat een koopjes joh hahaaTja, ik met mijn 300km per week kan ik er dan ook niet veel over zeggen eigenlijk. Moet je eens naar Tenerife gaan (was ik in maart nog geweest), dan valt het echt wel mee hoeveel Polo's er in NL rijden. Zou haast zeggen dat 70-80% van het wegbeeld daar Polo AW is. Ik overdrijf niet. Zelfs de Seat's zijn er minder. Grotendeels wel allemaal huurauto's. Maar mogelijk komt dat ook doordat het een klein eiland is. Toch grappig om te zien dat daar de Polo in alle straten overheersend is op alle andere auto's.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.