Levertijd na productie?

Mijn Polo wordt in week 18 gemaakt en wordt dan uiterlijk in week 24 geleverd. VW schijnt maximaal 3 weken te hebben om de auto af te leveren bij de dealer en de dealer waar ik de auto besteld heb neemt ook maximaal 3 weken de tijd om de auto af te leveren. De verkoper zei wel dat het meestal veel sneller gaat, maar mocht het tegen zitten dan pas week 24...
Misschien moet ik ook nog maar een keertje bij de dealer langs voor het nummer zodat ik m'n Polo kan volgen Stick Out Tongue
 
Ik belde de dealer op wanneer mijn Polo gereed was.
Nou hij zei: in week 17, nu dus, is de auto gebouwd en ik verwacht hem in week 19.
Wil graag de Polo nog voor Hemelvaartsdag hebben en dat is in week 20.
Ben benieuwd of dat gaat lukken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!