Levertijd eerder dan verwacht?

Paar weken geleden een Polo R-line besteld.

Jullie begrijpen dat ik niet kan wachten.

Nu is mij verteld dat ie in week 22 of 23 wordt geleverd.
Maar komt het ooit voor dat ie eerder geleverd wordt?

En chippen, aanrader of afraden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoort wisselende verhalen. Ik rij nu (Polo GTI) in mijn 4e nieuwe VW en stuk voor stuk "kreeg" ik ze 2 tot 6 weken eerder dan de geplande leverdatum. VWB het chippen heb ik alleen ervaring met een 2.0 TDI en dat was een succesnummer ;) hoe dit met de 1.6 TDI zit weet ik niet maar er zijn hier vast ervaringsdeskundigen. Sterkte met de wachttijd en voor velen het voorspel!
 
Dat komt zeker voor. Ik had mijn GTI besteld vorig jaar April. Er zouden 5 maanden overheen gaan voordat hij geleverd zou worden. Dit bleek maar 2 maandjes te duren! 3 maanden eerder bij mij dus!

Chippen is zeker leuk, klop daarvoor even aan bij JD-Engineering!

Succes met wachten!!!
 
Het komt wel voor dat een auto soms eerder word geleverd,
Mijne is met een week vervroegd. Toen mijn auto in bestelling was.

Betreft het chippen, De een zegt het kan gelijk,de ander raad dit juist weer af.
Persoonlijk zou ik hem eerst lekker inrijden, en dan pas gaan chippen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
De mijne heb ik 3 weken eerder in ontvangst mogen nemen. Momenteel krijgen VW's waarvoor de bijtellings- e/o BMP-grenzen veranderen per 1 juli voorrang, begreep ik van mijn dealer. Pon heeft daarvoor extra productieruimte geclaimed.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Stiekem hoop ik dat de auto eerder op kan halen.. Maar ik verwacht het niet.

Het is trouwens een 105 pk. Is de I dan rood? Of doen ze dat bij de polo niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stiekem hoop ik dat de auto eerder op kan halen.. Maar ik verwacht het niet.

Het is trouwens een 1.6 TDI met 105 pk. Is de I van TDI dan rood? Of doen ze dat bij de polo niet?

Nee deze is gewoon chroom, net als de andere letters.

Mijn polo was 6 weken eerder, kan dus wel wat verschillen als je het zo bekijkt met anderen.
 
Heb nog niet echt een idee over de exacte levertijd. Polo TSI 1.2 besteld op 14 maart in week 11 dus.
Geschatte levertijd toen in week 21 eind mei dus.
Vorige week gebeld naar dealer, auto is in week 17 gebouwd.
Er werd gezegd, we doen ons best om de Polo nog voor 17 mei te leveren, in week 20 dus.
Ben dan ook toevallig jarig. Ben benieuwd of ze het gaan halen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!