Leuke plaatsen voor foto's

Ik heb overlaats in een van de loodsen mijn wagen kunnen parkeren voor een duits magazine, in brunstem op het domein, de landingsbaan wat aangegeven word, word niet gebruikt maar grenst met de rondomligende banen.
Dus let best op , als je fout zit kan het zowel eens gebeuren dat een vlieger je tegen komt van de locale clubs.
Tevens de mannen in het groenen kamionetje doen hun toer 'MP' als men er niets te zoeken heeft zonder geldige reden, dan kan men het gaan uitleggen.
Tijdens de shoot die gedaan werd voor het duitse magazine, kregen we ook bezoek van de mannen.
Maar in tegensteling tot andere had ik wel dus een document en de toesteming voor die en die loodsen, op het militair domein.

WP_20140825_001.jpg

WP_20140825_005.jpg

verdere locaties, :
- oud rekem' kasteel enz' Limburg (BE)
- station van asche, Limburg (BE)
- Beringen Mijn Limburg (BE)
- Waterschei mijn Limburg (BE)
- winterslag Mijn Limburg (BE)
- Hoesselt at night aan het kerkplein
- er ligt ook mooie plek in genk achter de euroscoop ergens maar deze is ook geliefd van de blauw mannen, in de tijd shoot van polo gedaan voor online magazine,

463923_526291237390185_2093808248_o.jpg

leuke locaties industrie ook

10295295_792836354069004_5170488961534402524_o.jpg

oud militair base genk
622540_472757199410256_1887283463_o.jpg

industrie bree limburg (BE)
263363_253433461342632_2670451_n.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Haha, alleen ik kijk geen Flikken dus ik zal het even zelf moeten zoeken Stick Out Tongue

Ik zoek een (oudere) industriële plek. Dé gewilde plekjes om foto's te maken van auto's volgens mij.
De Enci in Maastricht lijkt me iets wat daar enig zins bij in de buurt komt..

Ik woon in Zutendaal (net over de belgische grens :) ) in Montzen (+/- 40km) is een oud treinstation waar je met de auto mag komen. Daar kan je denk ik wel heel mooie foto's maken.
een voorbeeld: https://www.flickr.com/photos/mielie/12294901274/sizes/l/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen zondag in Montzen geweest op het oude station.
Ik had mijn auto langs de weg gezet en eerst eens het zaakje bekeken.
Echt een verlaten, half gesloopt gebouw was het. Mooie plek voor foto's te maken.
Helaas waren er photoshoots bezig, dus ik ga misschien nog een keer als er niemand is.
Mij lijkt het wel een beetje link om daar op te rijden..
Die slagboom op het begin kun je makkelijk omhoog tillen, maar de weg naar de andere kant van het gebouw, waar je naar binnen kunt, ligt vol met glas enz.
En dan bij het gebouw aankomende, moet je een stijl bergje op en direct indraaien om op het smalle perron te rijden, waar de vloer helemaal los zit...

Ik heb wel wat mooie foto's kunnen maken van het station met mn DSLR, maar de auto is niet aan bod gekomen xD.
 
Afgelopen zondag in Montzen geweest op het oude station.
Ik had mijn auto langs de weg gezet en eerst eens het zaakje bekeken.
Echt een verlaten, half gesloopt gebouw was het. Mooie plek voor foto's te maken.
Helaas waren er photoshoots bezig, dus ik ga misschien nog een keer als er niemand is.
Mij lijkt het wel een beetje link om daar op te rijden..
Die slagboom op het begin kun je makkelijk omhoog tillen, maar de weg naar de andere kant van het gebouw, waar je naar binnen kunt, ligt vol met glas enz.
En dan bij het gebouw aankomende, moet je een stijl bergje op en direct indraaien om op het smalle perron te rijden, waar de vloer helemaal los zit...

Ik heb wel wat mooie foto's kunnen maken van het station met mn DSLR, maar de auto is niet aan bod gekomen xD.
Hmm, wist ik ook niet :/ ik heb nog niet de kans gehad om naar daar te gaan...Maar wil het sowieso wel doen. Misschien is het ook leuk om eens samen te shooten? Big Grin rood en blauw, beide highlines met boavista velgen... Lijkt met een mooie combinatie Big Grin
 
@Jasper_05 (en natuurlijk alle andere forumleden in de buurt van Zuid Limburg Stick Out Tongue)
Hier al eens geweest?
https://www.google.nl/maps/place/50°43'23.5"N+5°54'45.9"E/@50.723194,5.912741,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Echt een mooie locatie. Je kunt er heel makkelijk met de auto tussen oude, verroeste treinwagons komen. ;)

Ik heb er bijna 300 foto's geschoten. Stick Out Tongue Hombourg heeft trouwens hier en daar ook nog wel mooie plekjes zoals een paar fabrieken (wel nog in dienst, maar ouderwets), en de treinbrug op de achtergrond.

Ik heb nog wel wat uitzoek werk met de foto's voor de komende dagen Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Lijkt mij idd ook een mooie locatie @VWAlexander. Ga er waarschijnlijk in de zomer eens naartoe :)
Ben benieuwd naar je foto's.
Zelf ben ik niet echt meer op mooie locatie's geweest. Heb enkel deze 2 nog gedaan maar die zijn eigenlijk vlakbij huis Stick Out Tongue
Helaas werd ik onderbroken door een vrachtwagenchauffeur die het nodig vond zijn truck daar even te parkeren...Zit je al aan het kanaal op een zondag...
En dan nog de foto die mee doet voor foto van de maand photoshop :) (stemmen :mrgreen:)Naamloos.jpg Naamloos2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!