Leuke filmpjes

Als ik 't goed zie is dit een verkoop filmpje van een polo? :lol:
("heerlijk" complimenterende muziek ook :lol: )
Dat zie je heel vaak op occasions sites, het lijkt erop dat bepaalde verkopers een (online) film-generator hebben waar ze alleen maar wat foto's hoeven te uploaden voor zo'n scrollend filmpje. Zelf vind ik het geen toegevoegde waarde, zeker niet als ze de originele foto's er ook bij zetten.
 
De reclame:
up! holland up! - commercial - YouTube
Zo werkt het:
up! holland up! - Orangemotion uitleg - YouTube
Tijdens de Spelen introduceert Volkswagen een speciale versie van de up!: De eerste Volkswagen die rijdt op geluid. Door middel van OrangeMotion zet deze up! decibellen om in snelheid. Schrijf je in op: up! holland up! - Volkswagen.nl, probeer 'm in je eigen straat. en win een reis naar Londen.


Vraag me alleen af hoe ze remmen zonder rempedaal.....
 
Probeer maar eens iedereen in de auto stil te krijgen voor een noodstop, denk eerder dat het tegenovergestelde gebeurd.
Echt veilig is het dus niet.

sta je daar vloekend dat t net goed ging vliegt dat ding weer vooruit doordat je geluid maakt haha,
echt handig lijkt t me niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!