Legale uitlaat op maat

Forummers ;) ,

Weet iemand nog bedrijven in Belgie zoals "Skytune" waar je op maat kan een uitlaat(demper) laten maken , die daar bovenop ook nog eens legaal is, dus zonder problemen door de keuring kan en ook nog eens een leuk geluid heeft, dus niet even stil dan originee. Ik wil alle opties goed overwegen voor ik binnen een maand of 2 de knoop door hak.
 
en waarom is skytune geen keuze? je bent er een uurtje bezig(enkel demper) proper gemaakt, luistert naar je mening en heeft ook eigen inbreng, en je hebt idd je attest.
als het een lange afstand is kan je een dagje kust van maken Big Grin maldegem is 15min. van de kust :)
geluid is mooi, en prijs zit ook snor(325€ voor demper)

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
en waarom is skytune geen keuze? je bent er een uurtje bezig(enkel demper) proper gemaakt, luistert naar je mening en heeft ook eigen inbreng, en je hebt idd je attest.
als het een lange afstand is kan je een dagje kust van maken Big Grin maldegem is 15min. van de kust :)
geluid is mooi, en prijs zit ook snor(325€ voor demper)

mvg
Skytune is wel een keuze hoor, ik heb zelfs al prijs gevraagd... Een beetje kunnen vergelijken en wat concurentie kunnen nooit kwaad voor de klant hé. ;)
 
Skytune is wel een keuze hoor, ik heb zelfs al prijs gevraagd... Een beetje kunnen vergelijken en wat concurentie kunnen nooit kwaad voor de klant hé. ;)
daar heb je wat Big Grin heb ik ook gedaan, maar kwam ook steeds bij hen uit. ook als je achterna nog je wagen aanpast, past hij je uitlaat ook aan, tegen een schappelijke prijs

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!