Ledverlichting

Geachte forum

Ik heb nu ongeveer een half jaar met veel plezier en rijgenot een Polo 95pk dsg AW
Toen ik hem ging samenstellen bij de dealer (Hoogenboom) Rotterdam
Wilde ik nog de led verlichting erbij maar schrok wel van het bedrag wat er weer bij kwam
En zoals je weet heeft iedereen een budget in z n hoofd en een vrouw die meedenkt
Nu is mijn volgende vraag is dit achteraf in te bouwen
Want er wordt wel eens wat aangeboden op marktplaats zo goed als nieuwe originele ledkoplampen
Voor wel heel wat geld €1000,=
En dan moet het nog erin gezet worden
En kan het ook nog voor de software want anders krijg je allemaal foutmeldingen op je display in de auto
Zijn er al goedkopere alternatieve op de markt
Graag hoor ik wat reactie,s

Met vriendelike groet Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Het is lastig met dit soort zaken maar monteren van LED koplampen is mijn advies wel origineel. After market zijn ze kwalitatief nog niet zo hoogstaand en daarnaast FULL led zit ik nog niet verschijnen vanwege het vermoedelijk ook erg hoge prijskaartje. Vervangen van je BCM zal naar alle waarschijnlijkheid wel nodig zijn mits je nu een High module hebt.
 
Ik zou graag de lichten aan de achterkant willen vervangen door LED. Maar als ik zoek, krijg ik zoveel info dat ik het ook niet meer weet.
Kan iemand mij adviseren?
het betreft de achterlichten, remlichten, achteruitrijlicht, richtingaanwijzers, mistlamp.
met name merk, type, want als ik zoek, krijg ik zoveel mogelijkheden dat ik niet weet wat de juiste keuze zou zijn.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Het zal geen probleem zijn om originele LED koplampen te monteren, bij sommige modellen moet de interieur BCM vervangen worden of software matig worden geflast. Kosten zal je ongeveer rond de €1200,- uitkomen geheel origineel gemonteerd.
 
volkswagen  polo aw  1.0 95pk 
Beste

Ik heb geïnformeerd bij Cartronic voor het inbouwen zonder de koplampen ben je rond €500,= kwijt
En dan kom er nog de koplampen bij tussen de €1000,= á €1400,=
Deze zijn dan ook nog tweedehands
Volgends mij kan beter nog een jaar wachten

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Ik zou graag de lichten aan de achterkant willen vervangen door LED. Maar als ik zoek, krijg ik zoveel info dat ik het ook niet meer weet.
Kan iemand mij adviseren?
het betreft de achterlichten, remlichten, achteruitrijlicht, richtingaanwijzers, mistlamp.
met name merk, type, want als ik zoek, krijg ik zoveel mogelijkheden dat ik niet weet wat de juiste keuze zou zijn.


Dit kan prima en dan even langs komen om alles om te coderen naar LED in de BCM en dan is je probleem opgelost
 
Beste

Ik heb geïnformeerd bij Cartronic voor het inbouwen zonder de koplampen ben je rond €500,= kwijt
En dan kom er nog de koplampen bij tussen de €1000,= á €1400,=
Deze zijn dan ook nog tweedehands
Volgends mij kan beter nog een jaar wachten

Gr Ron

Ik kan het helaas ook niet voor minder doen. de koplampen zijn helaas erg duur en denk ook niet dat ze snel goedkoper gaan worden, afwachten kan altijd :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!