Ledjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben deze ook "mit check", en zoja werkt dat?
Ik heb bij Xenonlamp nu 2x zogenaamde canbus ledjes gekocht maar krijg gewoon elke keer toch een melding op het dash.

ik had je toen toch de link gegeven naar die error cancelers die ik ook gebruik? Stick Out Tongue
btw Jela kan ook de lampcontrole voor het stadslicht uitzetten, dus je kan ook even hem een bezoekje brengen? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik had je toen toch de link gegeven naar die error cancelers die ik ook gebruik? Stick Out Tongue
btw Jela kan ook de lampcontrole voor het stadslicht uitzetten, dus je kan ook even hem een bezoekje brengen? ;)

Ja maar die dingen moet je op het chassis monteren staat er, dus die komt dan tussen de kabel en het lampje in en dan moet je een gat in je koplampkapjes maken om dat ding op het chassis te monteren.
Uit welke richting van Nederland komt Jela?


Welke heb je gekocht bij Xenonlamp, en waar heb je ze gemonteerd?

5 SMD CANBUS LED Stadslicht W5W

Stadslicht.
Ik heb 4 stadslichtjes, 2 per koplamp. Duur grapje om die Leds elke keer te proberen. hehe
 
Ja maar die dingen moet je op het chassis monteren staat er, dus die komt dan tussen de kabel en het lampje in en dan moet je een gat in je koplampkapjes maken om dat ding op het chassis te monteren.
Uit welke richting van Nederland komt Jela?

:confused:
Die dingen zijn zelf van plastic :confused:
En zelf heb ik ze ook gewoon in mn koplamp liggen;)
Heb zelf nog niet gevoeld of gemerkt dat ze warm worden.

Jela komt uit bodegraven, is wel te vinden via marktplaats;)
 
VW  6R  1.2TDI 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, starsky? Als je niet reageert voor dinsdag 12 maart, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, starsky? Als je niet reageert voor zaterdag 18 mei, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, starsky? Als je niet reageert voor dinsdag 23 juli, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, starsky?
Als je niet reageert voor dinsdag 8 oktober, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!