Leder interieur

Hoi jongens heb een vraagje?
Ik heb een polo 1.4 16v highline maar ik heb er geen lederen zetels latte inzette toen ik em besteld had omdat ik stof gecombineerd met leder niet echt mooi vind.
Is het daarna nog de moeite om leder aan te schaffen?
Wat kost dit juist?
 
@Tommeke,
Kijk eens in het blog van de Polo 6R van KYC..... of van HaukeBM (weet het even niet meer)! Moet je wel een paar pagina's terug bladeren, maar daar heb ik ook al eens een stukje geschreven over achteraf inbouw van mijn origineel VW Leer/Alcantara interieur in mijn Polo BM!

Ps. Maar jij had tenminste nog een keuze, haha ;) Bij de Polo BM kun je alleen kiezen af fabriek voor lelijk zwart/grijs of lelijk zwart/blauw :mrgreen: Maar dat heb ik dus opgelost. :)

Succes.....
 
Oh ja ik heb er wel ervaring mee met achteraf leder inbouw :)
en ik kan je vertellen het is echt waard!! heerlijk genot om in dat leren bekleding te glijden in combinatie met Stoelverwarming!! Ja oke je krijgt het er wss nooit meer voor terug...maar dat vind ik niet erg ik ga toch lang in deze auto rijden dan wil ik ook wel wat luxe hebben...zwart/grijs deed het hem echt niet...
HaukePBM gaat het ook doen volgens mij...maar wanneer weet ik niet...als je een beetje goed zoekt dan kun je het wel voor 1100 doen...
 
Nou KYC moet zegge ik vind je interieur echt toptoptop Big Grin
Echt mooie combinatieBig Grin
Heb nu ook mijn interieur besteld
zwart met rode stiknaad en banen erin.
Als je mn polotje wil zien kijk maar is bij Tom's polo 1.4 Highline

@RomeoHotel
Hey Romeohotel ja weet het zit nu momenteel nog met da stoffen highline interieur,vond et zonde want et leder wat ik erbij kon kiezen stond me niet echt aan :?
leder in combinatie met stof doet mij ni zoveel ;)
en ja et stoffen highline interieur is ni mis maar ik heb het gekozen omdat ik geen ander keuze had :(
en ja heb nou mn leder interieur besteld en moet em binnekort binnedoen voor te bekleden en zetelverwarming erin te late steke Big Grin
 
Haha thanks binnenkort jij dus ook leren bekleding!!
je interieur ziet het er beetje uit als die van Cornesagt? die heeft ook zwart, meerdere banen gestikt + Rood stiksels.
ziet er super nice uit Big Grin maar Leer > Stof
maar vond je dat Half leer Half Alcantara niets? ik ben persoonlijk niet zo fan van Alcantara, maar voor een knalskanon ofzo of een snelle auto is het uiteraard wel fijn Big Grin

Ps. je zegt LED Mistlampen Stick Out Tongue? welke ga je dan bestellen als ik vragen mag ^_^?
 
Mijn interieur gaat volledig leer zijn nergens niks stof meer,vond et stom da ik niks anders kon kiezen met het bestellen van mijn auto,heb et ni zo op stof met leer maar dat is dan mijn mening Big Grin
En ivm met mijn led mistlampen heb ik de hoop opgegeven vind daar niks van :?
Echt raar een jongen bij mij in de buurt heeft een Polo Bm en hij heeft ze er wel opzitte :?
 
Is dat toevallig niet Sharky of Barry :twisted: ?? haha oh nee die hebben DRL ledjes geen Led mistlampen Stick Out Tongue maar je zou het eens aan hem kunnen vragen? welke mistlampen hij heeft gemonteerd? Led lampjes blijven het mooiste vind ik Blauw/wit achtige gloed...witte lampen zijn ook wel mooi maar goed... LED > Witte lampen Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!