Led verlichting

r.b.kerkhoven

Nieuw lid
Sup Polo peeps

Deze vraag is al een aantal keer op de forum geplaatst maar ik miste altijd net het antwoord wat ik nodig Had.

Ik wil mijn stadlichten en drl halogeen lampen vervangen met led lampies.

Ik heb canbus led lampjes besteld en voor de mistlampen zijn ook binnen.

Voor de mistlampen moet ik de draadjes wisselen maar ik heb geen stekkertrekken dus die sjitdingen krijg ik niet los.

En ik krijg nog een foutmelding voor de led lampjes.

Kan er iemand gewoon en link posten waar ik de juiste led lampjes kan bestellen.
Liefst een link die je zelf ook gebruikt hebt

Thnx

Hoi, ik heb zelf drl leds van xenonlamp.nl. (zie foto)

OEM xenon 009.JPG

Deze zijn echt fel en storingsvrij. Maar omdat ik nu ook originele xenon koplampen heb met drl ledjes ben ik op zoek naar andere drl ledjes onderin de bumper, deze zijn namelijk ietsjes blauwer dan de ledjes in de koplamp. Ik ben met Erno van xenonlamp bezig voor echte witte drl led vervangingslampjes die hij kan regelen, mocht je belangstelling hebben in de Led lamjes die ik wil vervangen stuur je me maar een PM.;-)

Hoi

Die geven geen fout dus thnx maar dat zal ik niet nodig hebben. Ik heb deze erin zitten maar geven een fout. Access Denied

Ik heb ondertussen de drl erin zitten ziet er top uit.
Ik heb de mijne van miniinthebox.
Access Denied

Lekker cheap alles samen minder dan 10 euri 2 weken levertijd als je gratis kiest.

Iemand toevallig zijn ledjes daar besteld?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!