led verlichting voor polo 6R

Ik zie dat somigen van jullie naar led verlichting zoeken.
Dan moet je is kijken op http://WWW.DECTANE.DE die hebben veel van dat soort verlichting.
Ze zijn niet goedkoop maar alles is wel afgestemd op het type voertuig en ook op canbus,
en meestal in de originelen behuizing bv kentekenverlichting krijg je geen steekledje maar een nieuwe houder met de leds er in verwerkt.

gr relucha
 
ff vertaald staat er dit
- Als u een voertuig met een lamp het toezicht, moeten ze ook een 50 watt weerstand aan elke kant, anders zal het bericht een foutmelding geven.

zo te zien worden de ledjes zonder weerstand geleverd? dus dat betekent foutmelding?
 
Ik heb onlangs de stadsverlichting en de kentekenverlichting vervangen voor led's. Nu zie ik af en toe het lampje verschijnen op de boordcomputer. Sommige ritten zie je hem echter niet verschijnen. Vreemd toch?
 
ik heb nu mn 4 setje in aantocht led t10 vorige zouden allemaal canbus zijn jaja dikke......weer foutmelding weer us een andere side gebrobeert ben beneuwd als iamand werkende heeft meld je effe of geef me de side thx wordt er gek van
 
Sjakie zei:
Ik heb onlangs de stadsverlichting en de kentekenverlichting vervangen voor led's. Nu zie ik af en toe het lampje verschijnen op de boordcomputer. Sommige ritten zie je hem echter niet verschijnen. Vreemd toch?

hoi heb verscholende merken leds gebrobeerd heb er nu leds in zonder melding soms echter toch gloeilampje te zien op dach tja denk dat je dit niet echt voorkomt
 
ja das bij mij ook zo ik heb stadslichten vervangen door ledjes maar heel af en toe verschijnt dat gloeilampje...maar als je dan je motor even uitzet en weer aan dan verdwijnt het.
overigens verschijnt dit lampje niet vaak...ik denk dat ik hem 3x heb gezien van de paar 100x starten haha
 
sjonniedeluxe zei:
Peeps, ik heb op mijn bluemotion het interieurlampje vervangen door een LED van dealextreme. Ziet er echt bruut uit. Koste 1 dollar nogwat. Ik zal morgenavond foto's maken :)

Heb je er nog een foto van?
Wellicht ook een SKU nummer?
En als laatse, krijg je foutmeldingen? :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
led kenteken

tja dan ga ik er toch van uit dat alle leds met canbus toch nog us een foutmelding kunne geven ,
voor de kenteken verlichting zijn er ook losse lampjes iemand deze wel us gebrobeerd of vaste unit beter?
 
Ja ze gaan rustig aan en uit. Wel blijft het lampje heel zacht branden, puur omdat een ledje zo weinig stroom nodig heeft (misschien is het het canbus stroompje waardoor ze zacht blijven branden).

Maar dat hij blijft branden is niet storend; je ziet het net. Het verlicht in ieder geval niet je interieur als hij uitstaat :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!