Led mistlicht

Ja lampjes van de link zijn goed, hebben bij mij dik een jaar goed gewerkt, zitten er nog steeds in maar staan altijd uit ivm retrofit oem LED koplampen. Nooit problemen gehad met die lampjes van Sunnylight, tevens ook van hun de H8 variant in de mistlampen zitten en doen het ook nog steeds goed.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Het is DRL geen dimlicht haha dus dat is zeker niet nodig, misschien zelfs wel verwarrend omdat je dan misschien vergeet in de avond je dimlicht aan te doen. Tenzij je automatische verlichting hebt natuurlijk!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Misschien beetje laat om een oud topic een nieuw leven in te blazen maar, mijn led drl is een unit defect ik heb deze vandaag geprobeerd te vervangen met osram w21w alleen geeft alleen maar fouten op het dashboard. Cambus adapter is voor mij geen oplossing… iemand anders ideeën van ledjes die wel standaard werken? Hebben de philips w21w bij iemand gewerkt toevallig? Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 0AFCDB1F-F2DB-4FC4-B8BB-2AC8365D9B0C.jpeg
    0AFCDB1F-F2DB-4FC4-B8BB-2AC8365D9B0C.jpeg
    7.3 MB · Weergaven: 10
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!