Led lichten grill

Dag iedereen. Vind die twee led strips op de onderste grilles wel vet, enig idee waar ik dit kan vinden of wat de specifieke naam hiervoor is?
Ik persoonlijk zou ze wel liever in het fel wit hebben in de plaats van geel op deze foto. (Foto komt van iemand op dit forum, is niet mijn auto ;) )
vw-polo-1.jpg
Alvast bedankt!
 
Kwam deze tegen op ebay, misschien wat voor je?
2x8 LED - Auto Daytime Running Light, Dagrijverlichting, Les feux diurnes - new | eBay

Op ebay is zowieso veel te scoren van dit, hoop foute maar ook een hele hoop mooie dingen.:cool:
Is idd wel hetgeen ik zou zoeken, aan een zeer voordelige prijs. Enige probleem zou zijn dat ik een complete noob ben in dingen auto's en ik wat bang ben dit te kopen en deze totaal niet zou kunnen monteren :(
Deze heb ik idd al op verschillende plaatsen tegen gekomen. Is waarschijnlijk wel de makkelijkste methode om zo een systeem aan te schaffen. Natuurlijk wel veel prijziger dan de optie van Stringray.
 
Ik wil eigenlijk zo'n LED strip maar dan niet zo'n strip met allemaal (losse) lampjes.
Ik wil echt een sliert egaal licht die je zelf kan vouwen e.d.
Je ziet die strips bij de nieuwere wagens zoals Audi b.v. al weet ik niet of dat zelf te vouwen is.
images.jpg

images1.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!