Led lampen vallen uit na enkele seconden

Hallo,

Ik ben met de installatie bezig van full led koplampen in mijn 6C. Alles werkt op zich prima, echter nadat de auto gestart is vallen de lampen (behalve de leds) na enkele seconden uit en krijg ik de melding dat het licht rechts en linksvoor kapot is.

Hoe kan dit? Is dit ergens een instelling die veranderd moet worden in VCDS? Omdat ik van Halogeen naar LED ga?
 
Ja dat klopt.

Ik heb een BCM dat eindigt op 089 wat inhoudt dat het goed moet zijn voor full led koplampen. Echter in VCDS kun je niet kiezen voor led-led alleen maar voor xenon-led...

Een kennis van mij is vanavond bezig geweest en kreeg uiteindelijk alles werkend totdat na 10 min rijden ineens het dimlicht uitviel.....Vervolgens meldingen van dimlicht rechts en links controleren + grootlicht rechts controleren...

Vage bende....
 
eeprom van de canbus aanpassen in de BCM
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Hallo,

Ik ben met de installatie bezig van full led koplampen in mijn 6C. Alles werkt op zich prima, echter nadat de auto gestart is vallen de lampen (behalve de leds) na enkele seconden uit en krijg ik de melding dat het licht rechts en linksvoor kapot is.

Hoe kan dit? Is dit ergens een instelling die veranderd moet worden in VCDS? Omdat ik van Halogeen naar LED ga?

Als je Full led gaat plaatsen dan veranderen de weerstanden. Zodra de auto gestart word word er een lamp controle gestart waardoor de problemen tot stand komen. Op de Ibiza van eenzelfde bouwjaar heb ik deze controle toen uit kunnen zetten en op de 6C lijkt me dit ook wel te doen. In de adaptiewaarde de zaken aanpassen indien deze de nieuwe juiste BCM heeft. Je kan dan elke verlichting afzonderlijk aanpassen met verlichtingsvormen enz.

Als na 10min alles uitvalt dan hoop ik dat je de BCM niet gesloopt hebt, want pas na 10 min is heel vreemd.
 
Die zal dan via de dealer aangemeld moeten worden omdat deze anders leeg is en component protectie heeft.



Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!