led drv

Hallo,

vraag 1 weet er iemand waar ik de koplampen van de gti kan bestellen met die ingebouwde leds
is dat gewoon halogeen of zit daat meteen xenon bij.\
vraag 2 is dat ook in te bouwen in een bm
 
Ik citeer een uitspraak van Houz74:

Op Marktplaats staan ook verschillende sets voor zo'n € 600,- Waarschijnlijk van mensen die het niet aan de gang hebben gekregen. Heb je alleen een verloopkabeltje nodig ? Kan je de standaard hoogteverstelling gebruiken of moet je de automatische variant gebruiken ?
De experts bij Kufatec.de geven aan dat het alleen met de automatische hoogteregeling kan en boordcomputer in de set die zij verkopen niet geschikt is voor Bluemotions met Start-Stop .
KUFATEC GmbH & Co. KG - Bi-Xenon Scheinwerfer Set LED TFL - VW Polo 6R 38594
Ook konden ze mij niet vertellen of de automatische hoogteregeling al met de standaard boordcomputer van de Bluemotion kan.

Verder heb ik dit nog gevonden:
http://www.polo6rfreunde.de/index.php?page=Thread&postID=107154#post107154

g49as1h3p7jh-1.jpg


Bi-Xenonscheinwerfer nachrüsten - Seite 20 - Licht und Sicht - Polo 6R Forum
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!