Led Dagrijverlichting

Mijn locatie was ook NL.. Wat ik begrepen heb is dat bij de leverancier steekproefgewijs een pakketje word uitgehaald en als het blijkt uit het buitenland te komen, worden er afleverkosten bij verrekend.. Want hun vinden zo een klein pakketje verdacht..:lol:

Zorg ervoor dat jouw locatie op Nederland blijft staan, dat wil nog wel eens misgaan na gebruik van de zoekfunctie.
 
Ik heb onlangs ook ba15s gekocht via het internet.
Alleen krijg ik het niet werkende.. De linkerkant werkt gewoon maar de rechter kant krijg ik op de een of ander manier niet werkende. Ik heb de lampjes getest, beide gekopeld aan de linker kant maar daar werken ze gewoon. Heeft iemand enig idee hoe ik het werkende krijg??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Nee klopt, deze kan niet omgedraaid worden.

Dus, even logisch op een rij:
Met halogeen werkt alles
LED 1 rechts werkt gewoon
LED 2 rechts werkt gewoon
LED 2 links werkt niet

Dus
Links + rechts staat er spanning op
Links + rechts zijn de fittingen van de auto goed
LED 1 en LED 2 werken gewoon

Maar
Links + LED 2 werkt niet
Misschien een slecht contactje of iets?

Kun je LED 1 (die rechts zit) eens in de linker lamp zetten?
 
Dankzij jullie is het mij laatst gelukt Led dagrijverlichting te monteren! hartelijk dank hiervoor.
Nu waren de ''bochtverlichting'' (mistlampen) aan de beurt.
Ik had H8 besteld via Miniinthebox.com (goeie site bytheway, thanx voor de tip)
Nu ik deze gemonteerd heb, krijg ik een storing!! wat natuurlijk vet balen is want dat oranje lampje irriteert mij mateloooss!
Wat me wel opviel is, als ik mijn dimlicht aan zet en mijn mistlichten aanzet en ik start mijn auto, er geen storing voorkomt. ze ik mijn mistlichten uit dan krijg ik direct een storing aangegeven.

Iemand enig idee?? hoe en wat te doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Drl inderdaad ba15s die werken ook gewoon storingsvrij.
Maar de bochtverlichting/mistlichten krijg je een storing helaas. En daarvoor moet je dan via vcds de lampcontrole uitzetten morgen even bij een vriend langsrijden om te kijken hoe dat precies moet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dan ga ik verder op het forum even zoeken over lampencontrole ik meen dat ik het ergens had gezien! Thanx Krisrock!

Dit zijn alle lampcontroles in Controller 09 Cent. Elect.

LC,11,6,Lamp Diagnostics for Back-Up Light active
LC,11,7,Lamp Diagnostics for Lisense Plate Light active

LC,16,4,Lamp Diagnostics for Low Beam active
LC,16,5,Lamp Diagnostics for Rear Fog Light(s) active
LC,16,6,Lamp Diagnostics for (Separate) Daytime Running Lights (DRL) active
LC,16,7,Lamp Diagnostics for High Beam active

LC,19,4,Lamp Diagnostics for Turn Lights active
LC,19,5,Lamp Diagnostics for Fog Lights and/or Cornering/Turn Lights active
LC,19,6,Lamp Diagnostics for Tail Lights aktiv
LC,19,7,Lamp Diagnostics for Brake Lights active
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!