Lazlo..wil ons even voorstellen!

Hey folks!

Ik ben laszlo, samen met mijn polo 1.2 tdi r line ben ik actief in het mooie brabant.

Eindelijk heb ik 2 weken geleden de stap gemaakt om een polo r line aan te schaffen wat me tot zover toch wel echt dik bevalt.

Hi Laszlo,

Welkom..
Snap je post niet... Heb je nu en 1.2 TDi of heb je een R-Line?

De auto op de foto's ziet er goed uit!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
@Laszlo ik heb trouwens wel de
Pigeon mag ik vragen hoe duur het grapje heeft gekost? Kun je dat niet effe bij mij erin monteren hahaha Stick Out Tongue
ik heb nog oem stoelverwarming matjes en regel module voor je liggen eventueel ideaal voor het retrofitten
 

Bijlagen

  • C010973B-F516-4CF4-A1B4-5D191AA4A000.jpeg
    C010973B-F516-4CF4-A1B4-5D191AA4A000.jpeg
    935.9 KB · Weergaven: 28
  • C417FEC4-5C31-43E6-8440-31FBA4F36A7C.jpeg
    C417FEC4-5C31-43E6-8440-31FBA4F36A7C.jpeg
    801.5 KB · Weergaven: 31
  • C4284270-85F1-495E-9333-3F56307E269E.jpeg
    C4284270-85F1-495E-9333-3F56307E269E.jpeg
    1,016.5 KB · Weergaven: 24
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
@Sadje84
Stond ook op het certificaat wat ze me mee hebben gegeven :)

Raampjes worden ook nog getint.
Achterlichten worden ook nog vervangen door donkere.
Zit te denken aan 6c gti lichten maar ik begreep dat @Michaelk88 hier kabelbomen voor kan maken? Als tussenstukje?

Twijfel ook om mijn grill logo om te switchen naar een normale met Chrome letters (r line) en om er een r achterop te plakken.. vind het kaal wel mooi en voorop het logo helemaal zwart.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180906-100327_Chrome.jpg
    Screenshot_20180906-100327_Chrome.jpg
    58.3 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Sadje84
@Sadje84
Stond ook op het certificaat wat ze me mee hebben gegeven :)

Raampjes worden ook nog getint.
Achterlichten worden ook nog vervangen door donkere.
Zit te denken aan 6c gti lichten maar ik begreep dat @Michaelk88 hier kabelbomen voor kan maken? Als tussenstukje?

Twijfel ook om mijn grill logo om te switchen naar een normale met Chrome letters (r line) en om er een r achterop te plakken.. vind het kaal wel mooi en voorop het logo helemaal zwart.[/QUOTE


Nice!! 30pktjes erbij, ik wil dat ook fixen
 
Jaaa.... Ik weet het ik weet het dat is echt nog een ding die wil ik echt met mf knoppen alleen ik krijg ze gewoon niet gevonden.. en ik weet niemand die het in kan bouwen :(

inbouwen kan je vast zelf wel.. zijn 2 draadjes trekken van je stuur stekker naar BCM en +..
vcds aanvinken. en klaar.
Airbagshop.nl heb ik mijn stuur gehaald, was 375 kwijt. had een golf 7 R-line stuur en 100 euro inruil voor mijn eigen airbag.
en dan moet je wel met scirocco knopjes hebben...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
inbouwen kan je vast zelf wel.. zijn 2 draadjes trekken van je stuur stekker naar BCM en +..
vcds aanvinken. en klaar.
Airbagshop.nl heb ik mijn stuur gehaald, was 375 kwijt. had een golf 7 R-line stuur en 100 euro inruil voor mijn eigen airbag.
en dan moet je wel met scirocco knopjes hebben...

Oké ik ga eens kijken op die site. Wat is bcm? Hahaha. Zonder foto's snaai ik dat echt niet. :)

Kun jij ook tussenstukje maken voor 6c gti lichten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Oké ik ga eens kijken op die site. Wat is bcm? Hahaha. Zonder foto's snaai ik dat echt niet. :)

Kun jij ook tussenstukje maken voor 6c gti lichten?

BCM.. is je computer van je auto.. haha ik zou het maar laten doen door iemand.. ik weet niet vanwaar je komt. gok uit Waalwijk die kant op. in Denhaag zit Cartronic. die kunnen dat.

En de tussenstuk voor de 6C achterlichten heb ik liggen ja. kan het ook voor je inbouwen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!