Lay Low Kortrijk

Woodman

Nieuw lid
Zijn er mensen van het forum die zondag de 27ste april naar Lay Low gaan in Kortrijk (BE)? Ik heb dit niet bij meetings geplaatst omdat ik ook gewoon ga als bezoeker, zelfs niet met men wagen, aangezien er selectie plaats vindt aan de ingang en mijn wagen staat standaard. Was gewoon benieuwd of ik daar forumleden kan tegen het lijf lopen.
Vrienden van mij gaan en ik rijd gewoon mee. :)
Als ik dit op de verkeerde plaats heb gepost, mijn excuses aan de mods!

Link: https://www.facebook.com/LayLowEvents

de meern jongens...... mypolo bijeenkomst.
Mijn excuses, ik heb die dag nu niet zoveel tijd om nog zover in Nederland te geraken maar kan mij voorstellen dat de meeste hier naar de mypolo meeting zullen komen. Was dan ook compleet uit mijn gedachten gegaan dat dat dezelfde dag is.

Ik woon een kwartier van Kortrijk.
Ik zou wel willen afkomen maar zal wel niet deelnemen.
bezoeker zoals jij. Maar Polo gaat wel in Kortrijk zijn dan als je deze eens wilt zien?
grts

Volkswagen  Polo 6R r-line 
Ik woon een kwartier van Kortrijk.
Ik zou wel willen afkomen maar zal wel niet deelnemen.
bezoeker zoals jij. Maar Polo gaat wel in Kortrijk zijn dan als je deze eens wilt zien?
grts
Tof, we gaan dan wel een manier moeten vinden natuurlijk om elkaar te herkennen hé, als we allebei niet met de wagen zijn. :)
Er was hier toch al sprake van eens een M&G te organiseren in Belgie, dus dan kan iedereen die komt zijn of haar wagen eens tonen hé. ;)

Tof, we gaan dan wel een manier moeten vinden natuurlijk om elkaar te herkennen hé, als we allebei niet met de wagen zijn. :)
Er was hier toch al sprake van eens een M&G te organiseren in Belgie, dus dan kan iedereen die komt zijn of haar wagen eens tonen hé. ;)

Voor mij is het al gelijk hoor. Ik kan gerust met de Polo naar Kortrijk komen. En dat we dan ergens een punt afspreken ofwel gewoon wachten op m&g in belgie.

Volkswagen  Polo 6R r-line 
Voor mij is het al gelijk hoor. Ik kan gerust met de Polo naar Kortrijk komen. En dat we dan ergens een punt afspreken ofwel gewoon wachten op m&g in belgie.
We kunnen gerust elkaar eens begroeten op Lay Low, maar wachten met de auto's te showen op de M&G, dan ben ik ook met de auto hé

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!