lampjes vervangen

ik heb het lampje van mijn koplamp verstel wieltje kapot hoe kun je dat eruit krijgen en vervangen?
verder is mijn kofferbak lamp kapot in de kofferbalk maar brand het licht af en toe op het dashboard dat mijn kofferbak open is is hier wat aan te doen of ligt dat laatste aan de kou?
 
Hoogst waarschijnlijk kofferbakslot (althans de microschakelaar die er in zit) is kapot daarom doet je verlichting het niet meer en geeft hij aan dat ie nog open zou staan.

De lampjes in de dashboarddimverlichtingsschakelaar (leuk voor scrable) en hoogteverstellingschakelaar zijn niet te vervangen. Even een andere schakelaar er in dus, die moeten gebruikt genoeg te vinden zijn (ik heb er eventueel ook nog een liggen).
 
ohw ik zie dat ik hem bij de verkeerde heb gezet het gaat om een 9N, ik weet niet of de dashboarddimverlichtingsschakelaar van jou ChrisPoloParts in een 9N passen??
maar de kofferbak verlichting staat wel in verbinding met het lampje op mijn dashboard wat is waarschijnlijk kapot en waar zit het?
 
In het slot van je kofferbak zit een microschakelaar, die zorgt dat je kofferbaklampje aangaat en de waarschuwing op je dashboard, waarschijnlijk is die kapot(komt vaker voor). Die schakelaar die ik heb liggen is van een 9N3 maar past ook gewoon bij de 9N (ze zijn het zelfde gebleven na de facelift).
 
nu heb ik het punt berijkt dat mijn kofferbak alleen nog maar njeep zegt en ik kan hem nu alleen nog met de sleutel openen.
als dat nog steets aan die micro schakelaar ligt, heb ik wel intresse in die van jou chrispoloparts.
 
ik heb even verder gekeken is dit die micro schakelaar??
dit witte ding is volgens mij kapoet.
volgend mij is dat een soort hydrolisch pompje die een cilinder eruit drukt waardoor het slot open gaat.
alleen lijkt het of er bij mij geen olie meer in zit want het motertje doet het nog wel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!