Lampje Sleutel 9N

Hoi allemaal,

het lampje in de autosleutel van mijn 9N werkt niet meer, heb de batterij al vervangen en ik vermoed nu dat het lampje stuk is. Iemand enig idee waar ik een nieuw kan krijgen? Ook zou ik het waarderen als iemand ook een foto kan posten van het binnenwerk van de sleutel kan posten. Ik vermoed dat er een onderdeel weg is. Alvast bedankt voor de moeite.

mvg,

Nick
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
Geen idee waar je een nieuwe kan krijgen maar vermoed dat de dealer je wel zal kunnen helpen.
Hier een foto van het binnenwerk. 2015-05-02 19.26.30.jpg 2015-05-02 19.26.11.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Schroevendraaiertje ertussen en voorzichtig wrikken. Bij mij ging dat héél erg gemakkelijk dus oppassen dat er niets op de grond valt!!! Als je b.v. het staafje waar de code inzit verliest dan kan je de auto niet meer gestart krijgen. Dacht even dat die er bij mij was uitgevallen maar gelukkig, hij zit er nog in. (is heel klein en zit héél diep weggestopt Op de foto is hij nauwelijks te zien)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Goedendag,

Ik ben sinds vandaag lid van dit forum en zat wat door de topics te bladeren toen ik deze vraag tegenkwam.
Het is wel heel toevallig want ik zit met hetzelfde probleem, ben met de sleutel naar een bekende auto-onderdelen handelaar gegaan.
Deze zei dat dit vrijwel het eerste onderdeel van de auto is wat kapot gaat, omdat het onderdeel zo klein en fragiel is. Ook zei hij dat het niet veel nut had om deze te repareren aangezien je de sleutel vaak in je zak hebt zitten en binnen een dag weer kapot gaat.

Inderdaad denk ik dat de Volkswagen dealer je kan helpen met het vervangen van het lampje.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 75 pk benzine 
Wij hebben vandaag ook een polo gekocht. En hier zit precies dezelfde sleutel bij. Het knopje is dus puur voor een lampje. Wij dachten namelijk dat je hiermee de CV kon bedienen. Dit is dus niet zo...? (die van ons is ook kapot namelijk)
 
VW  POLO  1.9 SDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!