Lampje op dashboard brandt

Hallo

ik was lekker aan het rijden op de snelweg en er opeens een lampje Brande.
Het uitlaatgas waarschuwings lampje Brande op eens.

nu mijn vraag wat kan er aan de hand zijn? Hij rij verder nog prima dus wat kan er mis zijn?

het gaat om een 9n uit 2002 1.2 16v


als vast bedankt
 
Wat zegt het boekje erover? ;)
Enneh, heb je 'm toevallig al laten uitlezen? Dat geeft meestal wel een duidelijke code namelijk :)

Verder heb ik hier geen ervaring mee, dus iemand anders met meer verstand hiervan zal hierop dan nog even kunnen reageren ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Je moet even langs de dealer gaan en dan je kenteken doorgeven. Zij kijken dan of er een software update is voor die van jou. Die van mij heeft de software update al gehad.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
ben bij de VW dealer geweest, daar hebben ze hem uitgelezen. ze zeiden dat die een storing heeft op de katalysator. iemand enig idee hoe die opgelost kan worden? Heb geen code ofzo dat heb ik er niet bij gekregen wat wel jammer is.
 
Wat ik zo even snel uit google trek is de lambdasonde, dat die evt kapot kan zijn, zoals reeds genoemd in het topic ;)
Allicht dat je deze even zou kunnen proberen te vervangen (of laten vervangen) om te kijken of dat helpt?
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!