Lampje in telefoon opbergvakje

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik zag dit filmpje bij 17m40s

dat deze GTI een led lampje in het opbergvakje heeft is dit alleen bij de GTI en ook mogelijk om achteraf te laten monteren als je dit niet hebt. En blijft deze altijd aan staan of alleen als de interieur verlichting brand?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
R-line heeft dit ook.

Maar je zou ook afzonderlijk een optie pakket kunnen aanvinken bij de aanschaf. Achteraf weet ik niet.
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ja is aanwezig idd, maar je kan hem niet helemaal uitzetten. mocht je je telefoon er in leggen weerspiegelt dit behoorlijk irritant in het donker.
Ik plak hem binnenkort af met een stukje zwarte tape, alhoewel de langere dagen komen er ook weer aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Hier ook een R-line (2020 model). Geen lampje in het telefoonvakje. Wel bij de portieren, voeten en dashboard maar niet in het vakje zelf.
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
Dan hebben ze dat er in 2020 ook weg bezuinigd op de R line. Ik heb het zelf niet in mijn CL Business executive maar leek mij wel handig een lampje daar te hebben.
Achteraf monteren is gedoe, middenconsole moet dan vervangen worden. Hier begin ik niet aan.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Dan hebben ze dat er in 2020 ook weg bezuinigd op de R line. Ik heb het zelf niet in mijn CL Business executive maar leek mij wel handig een lampje daar te hebben.
Achteraf monteren is gedoe, middenconsole moet dan vervangen worden. Hier begin ik niet aan.
Prijs van zo'n middenconsole valt mee.
Zal leuke "how to do" zijn, eerste mod voor de AW hier.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ja is aanwezig idd, maar je kan hem niet helemaal uitzetten. mocht je je telefoon er in leggen weerspiegelt dit behoorlijk irritant in het donker.
Ik plak hem binnenkort af met een stukje zwarte tape, alhoewel de langere dagen komen er ook weer aan
Dit las ik ook idd op een Duits forum over die weerspiegeling.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja is aanwezig idd, maar je kan hem niet helemaal uitzetten. mocht je je telefoon er in leggen weerspiegelt dit behoorlijk irritant in het donker.
Ja dat is wat ik ook ervaar in mijn huidige Highline uitvoering. Benieuwd of dit lampje straks in mijn nieuwe Polo (R-line interieur) ook nog aanwezig is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Dan hebben ze dat er in 2020 ook weg bezuinigd op de R line. Ik heb het zelf niet in mijn CL Business executive maar leek mij wel handig een lampje daar te hebben.
Achteraf monteren is gedoe, middenconsole moet dan vervangen worden. Hier begin ik niet aan.

Of mijn wagen is met een defect lampje geleverd ;). Iemand anders met een 2020 model die dit kan bevestigen?
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
Ook highline hiero. Bedenk mij overigens net dat ik de optie voor deze verlichting niet in het menu te hebben zien staan
Dit is ook nooit een keuze in de opties geweest en nu nog steeds niet;)
Ik heb ook een 2020 model en heb het lampje wel.
De weerspiegeling is inderdaad heel vervelend waardoor ik mijn telefoon iedere keer moet omdraaien.
Ik kan mijn iPhone wel omdraaien maar dan laadt deze niet meer contactloos opo_O, maar goed het is niet anders en dan leg ik de telefoon wel net even anders neer zodat weerspiegeling er niet is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!