Lampje blijft Knipperen

Hallo,

Sinds gisteren blijft het lampje knipperen van Uitlaatsgaswaarschuwing..
Als ik de auto start loopt ie als een tractor ..dwz de motor trilt als een gek als je onder de kap kijkt.
Ook als de auto gewoon stationair loopt trilt de motor..en tijdens rijden klinkt ie niet echt lekker soepel.

wat kan dit zijn?

BVD
 
Ik denk ook dat je roetfilter verstopt is ik heb dit van het weekend laten maken.. Ik had dubbel pech want bij mij brande het lampje van het motormanagement ook dit was de Uitlaatgasdruksensor die kapot was die is vervangen en het roetfilter is door de Volkswagen dealer even doorgeblazen zeg maar. Heel veel garage's hebben hier niet de middelen voor om je roetfilter te verschonen hiervoor zal ik wel echt even naar de VW gaan kosten vallen mee ik was 82 euro kwijt..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!