Voorstellen Lampie

@Teun Als ik dit zo lees gaat het om een particulier, dan heb je geen kans.
Anders onderling een regeling treffen.
ook als particulier mag je geen product met verborgen gebreken verkopen. Hierbij is het ook mogelijk om, via een rechter, de koop ongedaan te maken....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Dan heb je nog altijd het recht op een goed product (minimaal 2-3000km probleemloos rijden)
Dusja... ik denk dat TS ook eens even bij de rechtsbijstand kan aankloppen! wie niet waagt, wie niet wint!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Bedankt jongens, bedankt voor de suggesties en meedenken.
Helaas van deze polo geen geschiedenis, en tijdens de proefrit geen waarschuwingslampjes, die kwam pas na 170 km.
Kijk die 2 gladde bandjes waren overduidelijk, en daarom ging er ook nog 100 euro af. en de hoedeplank, dat steuntje kon mijn zoon met een 3d printer na laten maken.
We hadden nog 14 inch winterbanden staan, dus kan ze tm de APK vooruit.
Met kerst zie ik haar weer, en kan een en ander vragen hoe het nu gaat, en wat de plannen zijn. dan nog 4 maanden te rijden.
Ik heb zelfs al aan een louche zaak zitten denken, eentje die 'm een apk melding durft te geven zonder scrupules.
Op dat moment denk ik : ik heb zelf net een super schone euro 6 auto gekocht, en daarmee trek je het gemiddelde toch weer een beetje op toch ?
Ik geloof nooit dat ie nog 2 jaar heel blijft, qua carrosserie (roest)
want 1000 euro voor een reparatie, is gelijk aan de aanschaf. Misschien rond Maart 2021 eens gaan rondneuzen voor een beter exemplaar.
misschien krijgt ze 300 euro inruil... wie zal 't zeggen
 
Seat  Arona FR 1.0 TSi DSG7 chipped  1.0 12V turbo 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Ik zou niet sjoemelen met de APK, als ik jou was. Tenzij je zeker weet dat deze op alle andere APK-punten WEL goed zijn! Het is wel de veiligheid van je dochter die je dan op t spel zet. De vraag is of je dat moet willen...

Je zou kunnen proberen om voor de APK de Lambda sensoren te reinigen, foutcodes te wissen en misschien nog even een sloopkat te laten monteren.
Dan weet je zeker dat ie op alle andere veiligheidspunten ook ECHT gekeurd word. Niet dat ze met een sjaggie op de lip, onderuit gezakt achter een PC uit 1980 even snel "dat oude hok" afmelden zonder deze te bekijken. Geloof mij, heb auto's gezien die NOOIT APK waardig waren en dan ook echt alles behalve veilig waren om mee te rijden!

M'n maat is APK-keurmeester en wilde mijn hobby-auto (Golf 3 Cabrio) wel "even" door de keuring drukken. Ondanks dat de remmen aanliepen en het remverschil NET te veel was... Heb m vriendelijk verzocht de auto toch af te keuren zodat ik eerst dat ding kon fixen, hoe frustrerend dit ook was voor mijzelf. Niet goed is niet goed! (moet er wel bijzeggen dat ie dit NIET voor andere mensen wil doen, maar aangezien hij weet dat ik die auto toch wel zou fixen wilde hij t doen, maar ben ik t niet mee eens. het is een veiligheidskeuring)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!