Lamphoogte knop los maken van dashboard?

Bij het stuurkap, aan de linker kant zit een kapje wat je los kan trekken. Die trek je los en dan wurm je je hand naar boven en heb je links en rechts van die clip dingen die je indrukt en je trekt zo die knop los.

Volkswagen  Polo 
Raar, bij mij zit er alleen een knopje voor de stelmotor, geen dimmer.

Maar waarom lampen zonder stelmotor?
Ik haat het als mensen verkeerd afgestelde verlichting voeren.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Heb al een andere liggen maar nog geen kans gezien om het er in te bouwen met mijn 2 linker handen. :(
Weet dus ook niet of de dimmer wel gaat werken.

Heb zo'n flauw vermoeden dat als jij met 4 mensen (dus 3 achterin) op stap gaat, dat jij niet even de lampen gaat afstellen.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Heb al een andere liggen maar nog geen kans gezien om het er in te bouwen met mijn 2 linker handen. :(
Weet dus ook niet of de dimmer wel gaat werken.

Heb zo'n flauw vermoeden dat als jij met 4 mensen (dus 3 achterin) op stap gaat, dat jij niet even de lampen gaat afstellen.

Zou het niet gewoon plug & play zijn?

Nee dat klopt. Zit ook eigenlijk nooit 3 man achterin. Als ik niet alleen ben is m'n vriendin erbij en die heeft net de lengte dat ze voorin mag zitten, zonder zitje :grin:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!