Lampentabel 9N3

Mooi dat de lampentabellen weer op de nieuwe website staan. Ik heb een paar opmerkingen betreffende de lampen voor de 9N3.
Exterieur mis ik de richtingaanwijzer-lampjes in de achteruitkijkspiegels. Daar zit bij mij WY5W (steeklampje geel 12V 5W) in.
Het dimlicht is bij mij HB4 51W en HB4 55W is ook mogelijk. Het 3e remlicht heb ik gezien als 5 steeklampjes W2.3W.
Het overzicht van de lampjes in het interieur is m.i. niet duidelijk en het type is ook niet allemaal correct aangegeven.
Een verklaring bij de getekende units A, B, C, D, E, F zou e.e.a. wat duidelijker maken.
De units die ik herken zijn: A interieurlicht voor, C interieurlicht achter, D licht achter de zonneklep, F kofferbak.
De lampjes in de units B, C en D zijn correct als buislampjes getekend en bij mij zit in C en D lamptype C5W fitting Sv8.5 36x10
Omdat nu bij deze units lamptype 1 aangegeven is lijkt het er op dat er steeklampjes in moeten i.p.v. buislampjes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!