Lampen en type

Guys!

Ik beschik over een GTI met Xenon koplampen. Ik was net mijn banden aan het oppompen en tot mijn verbazing brande er een lamp niet in de rechter koplampunit en in de linker wel. Mijn contact stond aan met de schakelaar volledig naar rechts. Het was niet de Xenonlamp, dus neem ik aan dat dit het stadslicht is? Beetje geelachtige gloed.

Bij thuiskomst nog ff gekeken. Nu brande ze beide niet op dezelfde stand. Wtf? Ik de schakelaar naar de middenpositie gezet, stadslicht toch? Toen brande alleen mijn ledjes. Dan horen die stadslichten toch ook te branden?

Volgens mij zijn ze een beetje gaar. Welk type lamp is dit? Iemand die een mooi Canbus probleemvrij setje weet in een wittere kleur?

En welk type lamp zit er in de bochtverlichting? Die zijn ook zo geel. Zijn daar ook canbusproof wittere lampen voor?


Ben echt zo noob op het gebied van verlichting qua lampentype en wat wat is haha!!! Thanks guys! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!