Lakschade onder deur

Hey jongens,

Onder mijn portierdeur rechts, dus passagierskant, is er echt een hap lak gewoon verdwenen. Je ziet het als de deur dicht is en als ik de deur open doe dan zie je het helemaal. Hoe is dit ontstaan? Niemand heeft tussen de deur zijn jas laten hangen of wat dan ook. Ik schrik me rot.. het voelt aan alsof het eraf te pellen is met mijn nagel.

Iemand advies? Hoe moet ik het fixen en hoe moet ik het voorkomen? :( of valt dit onder lakgarantie bij de dealer? (2011)

deur open:
c49cfc0d136d3931c4041c6d7e77c5c7.jpg

deur dicht:
350300079a6998a23290b46731b9db84.jpg
 
Ik heb vandaag even goed gekeken.. wat ik zie en waar ik verbaasd om ben, is dat ik een deuk in mijn dorpel heb. Zou dit dan de oorzaak kunnen zijn? Ik heb geen flauw idee hoelang deze "deuk" erin zit.
db946b3b806123ad9bd95c1a7487a1de.jpg
 
Ik zou langs een schade herstelbedrijf gaan, kijken wat die er van zeggen en of ze het eenvoudig weer kunnen fixen.
Maar wel een hele rare deuk, ik heb totaal geen idee wat daar nou tegenaan heeft gezeten. De beschadiging van de lak wat je ziet als de deur dicht is is waarschijnlijk gewoon los geknapt door de spanning wat er op heeft gestaan.
Succes met de afhandeling, ik hoop echt dat het al met al mee gaat vallen.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!