Laatste profielberichten

als ik deze site bezoek met de " nieuwe berichten" functie krijg ik een lijst met nieuwe postings te zien, duhh... daarna staat er ook steeds een lijst nieuwe profielberichten, daarin staan dan een aantal berichten uit 2017 en 2018 meestal gericht aan één bepaalde persoon en gerelateerd aan verkooptopics. Hoe komt die lijst daar ? Heb ik iets verkeerd ingesteld ?
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Profiel berichten is toen uitgezet. 2017
Waarom het nu weer zichtbaar is is mij onduidelijk.
Er werd te veel prive informatie gedeelt.
Daar is een pb voor bedoelt.
proefiel berichten lijkt daar te veel op.
(wat is er nieuw balk)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik zie nu dat ik 2 opties heb: nieuwe berichten doet wat ik zou verwachten. En wat is nieuw, daarop komen eerst nieuwe berichten dan nieuwe informatie, ook allemaal artikelen uit 2017 en dan de nieuwe profielberichten. Ben van een ander forum gewend dat onder wat is nieuw ook alleen maar nieuwe berichten en geuploade media (foto albums) staan.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!