KW var. 2 Inox line schroefkit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens verkoop auto in originele staat gaat mijn verlaging de deur uit.

Het betreft een KW variante 2 inox line. Deze is ongeveer 4 jaar oud dus is zeker niet nieuw(daar is de prijs ook naar) maar voldoet nog prima. Het is tevens de inox versie dus is nog volledig roestvrij !
1 stelschroef vooraan zou vervangen moeten worden, de anderen draaien nog heel soepel, dit kost 25 euro (kan ik eventueel doen mits de 25 euro wordt bijbetaald). Je krijgt er 3 sets achterveren bij : De originele set, een kw set voor vw lupo ( = -0.5 cm tov originele) en een set van AP (= -1.5cm tov originele, zo goed als nieuw: 1000km mee gereden).

Vraagprijs: 150 euro (aankoopprijs 1300 euro zonder de extra verensets)

De KW set past op een 9N(3), ibiza 6l, fabia,.. Deze past normaal ook op een 6r maar dat staat niet op het goca attest gezien dat model toen nog niet uit was, dus voor belgië zou ik deze set niet onder een 6r steken gezien keuringmoeilijkheden dan.

grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk niet dat verzending naar nederland mogelijk is. Ik zou niet weten hoe ik voor een normaal bedrag zo een groot en zwaar(20 kg schat ik) pakket kan verzenden, als iemand hier ervaring mee heeft? :)

Wat ik wel kan doen is een eindje in jouw richting rijden daar heb ik geen probleem mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!