Kun jij niet betaalde apps op je telefoon draaien?

KUN JIJ NIET BETAALDE APPS OP JE TELEFOON DRAAIEN?


  • Totaal aantal stemmers
    23
Ik betaal eigenlijk nooit voor apps, heb mn Galaxy S2 (mag bijna de 3 :mrgreen:) draaien op een custom rom en ook geroot. Alle apps die je wil kan je zowat downloaden m.u.v. apps met licentie.
 
ja ik ken installer nog wel ja!
had de 1e ipod touch en ben vanaf 1.6 al gejailbreakt haha!
alhoewel de grootste reden is dat ie gejailbreakt is dat ik yourtube kan downloade(youtube download app, ingebakken in de originele youtube app ideaal!)
 
Ik ben van mening dat je als beheerder/hoster toch iets van een voorbeeldrol hebt. Daarom vind ik het vreemd dat je hier op het forum open en bloot het gebruik van illegale software aan het promoten bent. Maar dat is mijn persoonlijke mening, anderen mogen daar anders over denken.

1. De vraag is algemeen, puur interesse
2. Miss wat niet juist getimed maar een mobiel forum is al lang een punt waar we aan werken. Dit is nu mogelijk via tapatalk app heb ik begrepen. Wij zien dan ook niets liever dat er netjes voor deze software wordt betaald. Een ander topic was beter geweest maar promoten hiervan is niet aan de orde lijkt mij
 
Ik kan het installeren op Android maar ik koop tegenwoordig wel apps zoals Tasker, Torque en wat spellen als ze in de aanbieding zijn. Komt misschien ook omdat ik zelf apps in de Play Store heb staan Stick Out Tongue.
Gelukkig zijn de meeste apps gratis te krijgen op Android alhoewel ze soms een banner hebben, maar dat vind ik niet erg.

Op Android zit gelukkig standaard de optie om apps te installeren buiten de Play Store om. Ik test op deze manier ook wel eens apps en soms wat langer Stick Out Tongue.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!