Kun jij niet betaalde apps op je telefoon draaien?

KUN JIJ NIET BETAALDE APPS OP JE TELEFOON DRAAIEN?


  • Totaal aantal stemmers
    23

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Leden,

Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier een iPhone of Android toestel hebben die ook apps kunnen draaien die niet betaald zijn.

Laat het even weten via de poll.


Webgangster
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BMW  1 serie  1.6 
heb er tot nu toe nog geen behoefte aan gehad.
heb er wel over nagedacht om dan tomtom te kunnen draaien.
maar die ene keer dat ik dat nodig heb......
zonde van me iphone.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik ben van mening dat je als beheerder/hoster toch iets van een voorbeeldrol hebt. Daarom vind ik het vreemd dat je hier op het forum open en bloot het gebruik van illegale software aan het promoten bent. Maar dat is mijn persoonlijke mening, anderen mogen daar anders over denken.
 
Ik betaal ook zelden voor een app.

Vooral apps als TomTom idd, zeer goede app! Maar ik vind het te prijzig.

Voor 90,- heb je de TomTom hardware met software erop, en voor 60 alleen de software? Mocht deze de helft kosten zou ik er wel voor willen betalen.

Minder commerciele apps, waarbij ik de maker wil supporten voor hele goede software, daar heb ik wel wat centen voor over.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!