Kun je films bekijken in de Polo op scherm?

ik weet zeker dat jij de nodige blobs niet hebt lol, bovendien is het niet zo gepiept, zoveel shit waar je rekening mee moet houden
Waze is er enkel voor iOS 12 en hoger, ik zit op iOS 11. Ik gebruik het niet alleen voor Carplay nee...
iOS 12 - 12.1.4 wordt niet meer gesigned en dus niet mogelijk om naar te upgraden (en downgraden hihi)
Ik vind jou oordeel over mensen die je niet kent altijd erg bijzonder, maar goed dat hebben de meeste je hier al meermaals kenbaar gemaakt.
voor wat betreft het signen heb je inderdaad gelijk, de verdwaalde Beta 12.1.2 die nog werd gesigned is er ook niet meer.
Dus dan maar gewoon even wachten, zal niet lang meer duren voor die er is voor mijn versie
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik vind jou oordeel over mensen die je niet kent altijd erg bijzonder, maar goed dat hebben de meeste je hier al meermaals kenbaar gemaakt.
voor wat betreft het signen heb je inderdaad gelijk, de verdwaalde Beta 12.1.2 die nog werd gesigned is er ook niet meer.
Dus dan maar gewoon even wachten, zal niet lang meer duren voor die er is voor mijn versie

jij bent ook erg bijzonder hoor :))))
overigens voor futurerestore moet je telefoon ook jb zijn, dus stel dat je blobs zou hebben zou je er alsnog niks mee kunnen doen
als je het een beetje volgt allemaal zou ik niet al te veel hoop hebben voor iets nieuws in de komende dagen ivm ios 13 en dus het preventief bewaren van exploits voor komende versies (mijn verwachting althans)

mvg

Edit: ios 12.3 is uit lol
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand een trucje waarmee je bijv via Mirrorlink youtube kan kijken?

Er is wel een app voor Android Auto of Apple Carplay youtube kon launchen maar die schijnt niet meer te werken, in ieder geval bij mij niet.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!