Kromme schijven

Hallo mede polo liefhebbers,

Vorige week heb ik voor de 2e keer in z'n leven m'n polo nieuwe schijven geven.
De reden hier van was, dat de schijven voor krom waren. Er staat nu 173xxx op de teller en is al de 2e keer dat hij nieuwe krijgt. Nu vroeg ik me af of er meer lui zijn die hier last van hebben? Worden de schijven wel goed gekoeld?

Mvg Roy
 
Volkswagen  Polo 6r, Golf 1 cabrio  1.2 TDI BM, 1.8 GTI 
Je remmen aanspannen tijdens het stilstaan, zorgt ervoor dat je remmen niet evenredig afkoelen en kunnen vervormen. Als je dit altijd doet, kan t de levensduur van je remmen beinvloeden.

O.a. het nadeel van een automaat. Daar zijn ze eerder krom dan een handgeschakelde auto.
 
Daar zit zeker wat in. Heb me eigen er nog niet op betrapt dat ik lang durig me rem vast hou. Maar heeft dus verder niks te maken met die luchthapper aan de ankerplaat?
 
Volkswagen  Polo 6r, Golf 1 cabrio  1.2 TDI BM, 1.8 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!