kristiandej :: 2010 Volkswagen Polo 6R Highline

Bedankt!

Eindelijk maar toch eens een garage aangemaakt;)

Zoals jullie kunnen zien zijn er zeker nog plannen!:
- Zo ga ik waarschijnlijk deze maand nog een RNS 315 bestellen en dan nog even zien wanneer ik deze in ga bouwen
- Wanneer het weer tijd is voor de zomerbanden komt er nieuw setje velgen en zomerbanden, ben er bijna zeker van dat dit 17" velgen gaan worden, alleen is dan nog even de vraag of dit Boavista of Blue GT velgen gaan worden, maar zo het nu lijkt worden het 17" Boavista
- Voor de zomer nog even de exterieuraanduiding verwijderen

Misschien nog:
- RVS sportpedalen van VW
- Coming home/leaving home
- Bochtenverlichting
- MF stuurwiel

De kentekenplaten heb ik al vrij snel vervangen voor kentekenplaten met opgelegde letters en cijfers en heb afgelopen jaar nieuwe winterbanden er onder gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
@Ruittie: Nog geen setje op het oog, want de banden daar moet ik nog even over nadenken, maar de velgen worden gewoon de originele Boavista of Blue GT velgen en anders de look-a-likes.

@deMercer: Stom, ik bedoel natuurlijk de RVS sportpedalen van VW, want heb gewoon een handgeschakelde auto. Noem het zelf steeds GTI-pedalen, vandaar de fout;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!