Kriebels naar wat anders... Blue GT of R-line?

Ik heb een week of 3 geleden proef gereden in de polo AW met dsg bak.
Dat was de eerste keer dat ik met een auto reed met dsg bak maar ik was meteen verkocht.
Ik vindt dat echt fantastisch rijden.
Die cilinder uitschakeling bij de blue gt hoor/lees ik geen negatieve dingen.

Mischien nog een belangrijk puntje om te weten, de blue gt blokjes hebben weer een distributieriem en de 1.2 tsi een ketting en die willen nog wellis oprekken.


Ik heb een riem op mijn 1.2 tsi, dus die zijn er ook
 
Een GT is een erg leuke auto al zeg ik hetzelf.. ;)
Ik rij mijn GT nu ook al bijna 5 jaar en bevalt me nog altijd prima.
Mbt die cilinderuitschakeling: ik moet altijd heeeeeel goed luisteren om te horen of die nou op 2 of 4 cilinders loopt. Echt alleen als ik Mn raam open doe en Mn radio uit, hoor ik een licht brommetje van de uitlaat. Over het algemeen merk ik er dus totaal niks van buiten de melding op Mn dash dan. Ik heb m dus ook niet uit laten zetten bij de tuning. Puur omdat ik het eigenlijk best grappig vind dat mijn auto bijna 200 pk heeft maar ik tegelijkertijd hele stukken bijna 1 op 20 tot 40 kan rijden. Gister nog zelfs een aantal km 1op 50... :eek:
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: capszz, David97 en expor
Een GT is een erg leuke auto al zeg ik hetzelf.. ;)
Ik rij mijn GT nu ook al bijna 5 jaar en bevalt me nog altijd prima.
Mbt die cilinderuitschakeling: ik moet altijd heeeeeel goed luisteren om te horen of die nou op 2 of 4 cilinders loopt. Echt alleen als ik Mn raam open doe en Mn radio uit, hoor ik een licht brommetje van de uitlaat. Over het algemeen merk ik er dus totaal niks van buiten de melding op Mn dash dan. Ik heb m dus ook niet uit laten zetten bij de tuning. Puur omdat ik het eigenlijk best grappig vind dat mijn auto bijna 200 pk heeft maar ik tegelijkertijd hele stukken bijna 1 op 20 tot 40 kan rijden. Gister nog zelfs een aantal km 1op 50... :eek:
wow... ik had hem gister 1 op 5 :(
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Syste en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!