Krassen op tweedehands bumper

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een tweedehands bumper voor mijn Polo 9n uit 2004. Nou kwam ik een bumper tegen met wat lakschade, zie foto.

Is schade makkelijk zelf te verminderen? Of te verwijderen. Begreep van een vriendin dat het met polijsten niet gaat lukken? Ik heb er zelf totaal geen verstand van, vandaar dat ik vraag naar jullie expertise.

Alvast bedankt :)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2018-01-30 at 11.53.39.jpeg
    WhatsApp Image 2018-01-30 at 11.53.39.jpeg
    51.2 KB · Weergaven: 57
SEAT  Ibiza 6j  1.2 TSI 105pk 
de breukjes goed invrezen en opvullen met het zelfde materiaal.
aka kunstoflassen vak apart om dat echt goed te kunnen,
en daarna moet hij natuurlijk weer gespoten worden

en hersteller kan dit zonder problemen, maar kost ook meer geld.


mijn advies, zoek rustig verder naar een betere bumper
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Bij de aanschaf van een tweedehands bumper ook goed kijken of de bevestigingspunten nog goed zijn, anders krijg je de bumper niet netjes op je auto gemonteerd. Succes.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dank voor jullie reacties!

Ik ben ook niet op zoek naar een tweedehands bumper die er als nieuw uitziet, dan kan ik lang zoeken. Ik ga inderdaad verder zoeken naar een andere bumper i.v.m. de breukplek.
 
SEAT  Ibiza 6j  1.2 TSI 105pk 
Jup. Tweede aanvraag op onderdelenlijn.nl loopt al. Ook aanvraag op onderdelenzoeker geplaatst, marktplaats afgestruind en op Ebay Kleinanzeigen gekeken (woon op de grens). Speurders, tweedehands.net... Ga alle sites in de gaten houden.

Ander vraagje m.b.t. dit onderwerp. Ik kreeg een aanbod van een nieuwe bumper in de kleur van de auto (zelfde kleurcode) voor een prijs van 175 euro. De motorkap zou dan 200 euro kosten. Zijn dit normale prijzen?
 
SEAT  Ibiza 6j  1.2 TSI 105pk 
ik vind het mee vallen.

spuiten laat ik doen voor 150 euro per deel
dus weet niet of het woord nieuw ook daadwerkelijk nieuw in deze is

voor 25 euro koop je geen nieuwe bumper bij de dealer.
en ook voor 50 euro koop je geen motorkap nieuw..
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!